lørdag 9. april 2011

Nye vegar

 Selvikestølen i dag tidleg

Eg var som vanleg tidleg avgarde i dag. Og sidan eg konsentrerer meg ein del om Gjelsvikefjellet no, var dette eit naturleg val. Det fine er at snøen nesten er forsvunnen opp hit no. Berre litt ligg att før Selvikestølen og opp til Gjelsvikestølen. Snøen var sånn nokolunde hard i konsistensen, så eg sette like godt i frå meg sekken og trugane ovanfor første stølen. Lenger nede i lendet er det heilt snøfritt, men temmeleg blautt. Men det vart likevel eit kjapp tur til topps.... Vindstille og fint, men temmeleg disig. Så mange solstrålane var det ikkje. 

Eg gav bra på ned igjen for å få litt trening ut av det. Deretter bar det heime igjen for skifte av jakke og litt drikke. 

På direkten, utan å ta av skorna, køyrde eg ned til Nordeide. Eg har studert lendet på Fismasida ei stund, og funne ut at det går greitt å komme seg opp på Jamneheiane her i frå. Då slepp eg turen heilt ned til Askvoll og den lange Askdalen opp.  

Eg fann greitt stien gjennom Smettet og til Fisma. Men det viste seg fort at retningen eg hadde valt var feil. Gjennom eit granfelt hamna eg midt opp i ein bratt og våt hammar. Eg prøvde å komme over, men heldt på å gå meg i skårfeste, og gav meg på han medan leiken var god. Hadde eg glidd så kunne det gått skikkeleg gale.... Eg snudde difor ned igjen, kryssa elva, og fann ein perfekt trassè bratt opp, og var på "no time" ved Fismavatnet. Faktisk ein plass eg aldri har vore før. Fjelltrimposten gjekk eg meg rett på. Den låg rett nord og oppom vatnet. Kjempefint. Eg tok meg ei runde rundt på dei andre utsiktspunkta òg for å studere landskapet. Artig var det å registrere at eg såg beint heim igjen til Yndestad...! Så gjekk eg ned igjen same ruta. 

Flott og grei rute opp her. Sikkert ein trassè som har vore brukt frå gamalt av, sjølv om det er ganske bratt opp..... Eg vil nok gå denne ruta framover no. 

Fra Gjelsvikefjellet_Fisma_Jamneheiane 090411

Ingen kommentarer: