tirsdag 19. april 2011

Ein til og ein til....














Selvikestølen i dag

Eg var i grunn ikkje tenkt meg opp igjen på Gjelsvikefjellet i dag òg, tredje dagen på rad. Men sidan eg miste ein felgkapsel på vegstrekninga opp mot Skjerlia i går, tok eg turen. Kapselen fann eg ikkje, og det er vel tvilsamt at eg går den vegen opp og ned for å sjå etter han. Men turen opp på fjellet vart flott den. Opplett, overskya, fin temperatur, men litt vind på toppen. Raskt opp og springmarsj ned igjen. 













Fossedalshengenipa m/Nipevatnet midt i bildet
Heileberget bak.

Artig var det å få ein tlf. frå ein bekjent, som lurte på forholda til Nipebu, akkurat då eg sat på toppen. Med panoramautsikt bort på Fossedalshengenipa og Nipevatnet kunne eg formidle live-utsikta. Endå artigare var det at årets første fjellvåk dukka opp under samtalen..... Slikt gjer seg på direkten...! Fin tur.  

Fra Gjelsvikefjellet 190411

Kvammen, Gryta, Engebøfjellet, Keipen og Ålfotbreen

Ingen kommentarer: