søndag 16. januar 2011

Reserveløysing

 Foto frå Driveknolten 20/11-10.
Vi ser Dalsfjorden og m.a. Eikenes, Rivedal, Straumsnes og Holmedal.

I mangel på fjellvèr vart det ein joggetur til Osland og heim igjen i dag. No er eg veldig skeptisk til asfalt. Og er av den oppfatning at jogging på dette underlaget tok knekken på knærne mine for nokre år sidan. Knekken såleis at eg trengde fleire månader på å komme meg igjen. Det var òg eit slit å komme seg ned igjen i vekt.

No var egentleg dette rein skjer moro det i dag. Friskt regn og bar asfalt. Berre ein og annan snøflekk igjen. Og ein flokk gråtrast fann eit og anna å putte i seg på dei bare bøane her på Yndestad. 

Herlig å kjenne at eg ikkje vart sliten undervegs på denne turen i dag. Og som substitutt til elendige vèrforhold med regn, snø og skodde oppe i fjellet, var dette flott.

1 kommentar:

Kjell Yndestad sa...

Få deg ein kajakk :-)