torsdag 13. januar 2011

Mislukka forsøk

Foto frå Svarthamrane i vinter.
Dokka og Moldura i bakgrunnen.

Det skar seg å nå Svarthamrane igjen i går kveld. Eg nådde ikkje opp denne gongen heller. Eg snudde difor i Brekka, på same plassen som forrige tirsdag.  

Det gjekk forsåvidt greitt opp første delen av lia ovanfor skogsvegen, men oppe i sjølve Brekka låg det for mykje snø. Sjølv trugane sokk langt ned i laussnøen. Og så bratt og skrått som lendet ligg her, vart det ei umogeleg oppgåve å ta seg opp åleine. Eg kava meg opp til eitt stykke under Alteret, og så snudde eg. Eg hadde allereie brukt timen berre opp hit! Fullstendig pumpa, gjennomsveitt og forbanna. Nok eit mislukka forsøk på å nå opp med hovudlykt.

Så langt har det vore ganske så vanskelege forhold i fjellet denne vinteren. No håpar eg på regn - og så kulde.

Foto ved elva ovanfor Alteret i haust

Kartutsnitt

Den merka løypa frå Stongfjorden til Nipebu 
rundar under Svarthamrane (S).
Det er deler av denne trassèen eg nyttar no i vinter.

Svarthamrane (S) 720 moh med Moldura og Fanafjellet bak.
Svarthamrane (N) med turposten ligg på 759 moh.

Ingen kommentarer: