lørdag 13. november 2010

Kvitt i kvitt



MMS-bilder frå Svarthamrane i ettermiddag

Sidan Olaug er i Bergen hjå Marie i helga, og eg er åleine med Peter, vart det ingen morgontur i dag. Men Peter er med på eit Jiu-Jitsu kurs, så eg tok meg ein tur på Svarthamrane igjen i ettermiddag òg, då han var der. Eg var egentleg meint på Gjelsvikefjellet, men det tjukna slik til at eg valde å gå opp her heime i staden. 

No ligg Svarthamrane (759)  nesten 100 meter høgre enn Gjelsvikefjellet (663), så reint vèrmessig er det nok hardare på førstnemnde. Men her er eg likevel så kjend, og har merkt så godt, at det aldri vil bli noko problem. Det verste er i grunn snøen som det blir meir av di høgre du kjem. 

Spora frå i går kveld var nesten viska heilt vekk på topplatået. Elles var det ein heilt grei tur, sjølv om det snøa og bles på toppen. Friskt såleis. Og nokon kosetur kan eg vel knapt kalle det. Vinsten får du jo etterpå når du har dusja og kjenner velvèret i kroppen. Det er iallefall ei god kjensle....

Ingen kommentarer: