tirsdag 19. oktober 2010

Litt rekonvalesens

Klokka 7.20 på Svarthamrane 16/10

Det vart nokre dagar pause frå fjellranglinga. Ein vond, blå og hoven ankel vart resultatet av stuntet oppe i skråberga i Mannsskaret grytidleg laurdagsmorgonen. Kolbøtta på den usynlege issvullen var ikkje heilt god for leddbanda. Dette var nok eit aldri så lite apropos på kva ein kan vente seg i vinter.

No tvilar eg vel på at eg vil utruste meg med hjelm framover heller, sjølv om ein aldri skal aldri. (Ja søtten, kanskje dette er det nye investeringsobjektet)? I denne samanheng kom eg over eit godt tilbod på Rab dunjakker på backcountry.com hin dagen, og greidde å snappe den nest siste i blå large. Tilbodet fekk eg forresten med kort frist på facebook som ven av butikken.  No er vel ikkje jakka akkurat kortreist då, men flya går no likevel om ein handlar her eller der....

Denne nettbutikken gir eg forøvrig veldig godt skussmål. Ikkje minst at du kan få chatte med dyktige folk før du handlar. Og elles ta opp andre spørsmål ein måtte ha. Supert! (Men ver obs på frakt og tollutgiftene...). 

Sjølv om eg handlar litt på nett, er det no mest lokale forretningar eg brukar. Det er jo flott å kunne støtte desse. Samtidig så er det lettare å få prøve storleik o.a. på produkta ein er interessert i.  

Vel, eg er snart klar igjen for meir fjell. Ein dag eller to til no, så kan eg "fyre opp kjelen igjen". Eg er allereie uroleg i kroppen og lettare ilter til sinns om dagen... See U! 

Ingen kommentarer: