fredag 15. oktober 2010

Haustskin i vest

Fin kveldshimmel på returen frå Svarthamrane i kveld

Tok meg nok ein tur på Svarthamrane i ettermiddag. Eg nådde nådde akkurat igjen sola på toppen, etter å ha gått i skugge opp frå Gjerdedalen. Tøfft! Fantastisk flott kveld... Stilt og fint! Og då sola forsvann bak Moldura og i havet, vart himmelen rosa ute i vest. Desse minuttane før det blir heilt mørkt er utrulig flotte...! Men jammen var dammane frosne til gitt. Heilt nede ved den gamle fotballbana òg. Dette er truleg kaldaste plassen i heile bygda. Eg merkar det veldig godt når eg spring ned igjen. Midtveges ned frå skiltet til Nipebu, er det betydeleg kaldare enn lenger oppe. Det er som å springe inn i eit kjølerom. Truleg har elva gjennom dalen sitt å seie.

Elles tok eg meg tid til å henge opp nokre refleks øverst oppe i bjørkebeltet. Lenger nede går det ikkje an å gå seg bort i mørkna, men heilt oppe er det greitt å treffe trassèen ned. Så no kan eg vel seie meg klar for mørketida. For etter at vi stiller klokka tilbake i slutten av månaden, er det bèkmørkt når eg kjem heim frå arbeid. Men eg kan jo ikkje krype i hi av den grunn...:-)
 

Fra Svarthamrane 151010

Ingen kommentarer: