torsdag 23. september 2010

Herlige Smørskornova

 MMS Smørskornova i kveld. Skoddedottar i Moldura.

Etter å ha jobba ein del med ei fråsegn til Regional plan for vindkraft i går kveld, følte eg eit akutt behov for å røre på meg igjen. Turen gjekk nok ein gong til Rivedal og standardruta på Smørskornova. No manglar eg berre ein tur på målet mitt, så det går heilt fint til fristen er ute.

Det var ein fantastisk fin kveld. Overskya og faktisk litt sol på toppen. Ein frisk vind beit litt i kroppen, men den var ikkje av det kaldaste slaget. Så mykje meir er det vel kanskje ikkje å seie. Eg måtte skunde på litt for å nå heim til Olaug skulle på øving i hornmusikken. Kjempeflott tur iallefall. Og meldingane framover er suverene. Det blir knallbra i mange dagar...!


Fra Smørskornova 230910
OBS! MMS-bilder

Ingen kommentarer: