torsdag 2. september 2010

Havet skein av sølv

Hellaren nord om Svartetjørna

Eg tok meg ein kjapp tur på Siktanuten igjen etter arbeid i dag. Flott seinsommarkveld. 

Eitt kvart måtte ha daua oppe i der, sikkert ein sau, for ikkje mindre enn 4 unge havørner kretsa lågt over terrenget inne i Bjørndalen ilag med ein skokk med ramn. Dette var rett før den bratte oppstigninga til toppen. Ramnen heldt eit sværa leven, men eg såg ikkje noko spesielt punkt dei heldt seg til. 

Fin utsikt på toppen. Alden og øyane i vest låg bada i kveldssol. Havet skimra av sølv. Og lufta så klår så klår. September ser ut til å bli ein knall månad....

I morgon skal eg ein tur med avdelinga vår i banken til Urnes, med retur lørdag. Men det kan jo bli flotte og litt annleis bilder av det. Mogeleg rekk eg ein ny fjelltur seint lørdag. Med meldingane som er no må ein iallefall finne på noko spesielt søndagen... God helg iallefall!

Ingen kommentarer: