fredag 23. juli 2010

På gamle tomtar

Langevatnet i Holmedal i dag

Det er alltid godt å kome heim. Sjølv om det er aldri så godt borte, er det noko med "home sweet home"... Men kanskje likar eg likevel best der "Home is where the heart is" - akkurat den har eg tolka om til min versjon i meir bokstaveleg forstand. Eg trur det er viktig å trivast der ein er til ei kvar tid. 

Vel, slik var det iallefall i Tyrkia. Ein fantastisk flott 14 dagars ferie. No held eg på med å gå gjennom alt bildematerialet så eg er ikkje klar til å publisere det endå. Når i tillegg sola vart med meg heim igjen, blir det ei lita utsetjing av dette.  Eg er dessutan litt usikker på korleis eg skal publisere alle bilda.... 

Eg gjekk Fanafjellet - Smørskornova i dag tidleg for å samle tankane. Både om eitt og hitt. Det var fantasktisk å kome tilbake til dette grøne og flotte landet. Det er som natt og dag i forhold til Tyrkia iallefall. Så grønt og klårt som fjellet var i dag er det lenge sidan eg har sett det. Kanskje er forklaringa den fullstendige motsetninga eg opplevde der nede. 

Vedlagt ligg som vanleg nokre bilder frå turen. Som eit liten ingress til alt det andre som er på veg... så følg med!

Fra Fanafjellet_Smørskornova 230710


Ingen kommentarer: