søndag 25. juli 2010

Eit lite tilbakeblikk på ferien

Soloppgang frå Calisfjellet i Kemer, Tyrkia, 19/7 kl 05.03

Etter ein liten diskusjon i heimen, har eg funne ut at eg publiserer minst mogeleg av dei familiære bilda frå ferien. Både av omsyn til meg sjølv og familien. 

Eg vil berre kort nemne at vi hadde eit fantastisk flott opphald i Kemer i Tyrkia. 14 dagar med sol og ikkje altfor varmt. Vi reiste med Tyrkiareiser. Eg kan anbefale selskapet og småbyen på det varmaste. Leiligheita vi hadde hjå Viking Apart var heilt topp. Reingjort og med nye handkle kvar dag. Dei vaska t.o.m opp for oss. Suverèn service, vennlege og omgjengelege folk, eineståande mat (som viser igjen...:-)) og fantastiske sandstrender... Ein skriv og seier så mykje rart om muslimar og framande folk. Mitt inntrykk er at nordmenn i dei fleste samanhengar har særs mykje å lære av nettopp andre folkeslag og religionar. Kulturelt og historisk sett er vi ein ung nasjon som vart veldig fort rike materielt sett...

Vedlagt ligg likevel nokre linkar til naturbilder og video frå Calisfjellet (som eg var opp på fleire gonger grytidleg om morgonen då temperaturen var ca 25 grader), Phaselis, ein gamal antikk, romersk by der Aleksander den store skal ha bada, og foto av litt menneske og bygningar. 

Tyrkia er eit eineståande og spanande land som eg snarast mogeleg reiser tilbake til...





Ingen kommentarer: