onsdag 23. juni 2010

Jonsok-tur

Mot Stongfjorden jonsokaftan

Eg var oppom Fanafjellet etter arbeid i dag òg. Det gjer så godt å få bevega seg litt etter å ha site ein heil dag på kontorstolen. 

I dag hadde svermar av småfluger igjen gjort sitt inntog. Eg sleit med hordar rundt hovudet, i håret og på kroppen på veg oppover. Sveitt som eg vart, var dette sikkert reine eleksiren for dei. Salt og mineralar i fleng. Kanskje ikkje så rart at dei såg på meg som eit godt måltid.... Flugene gjer vel kva som er naturleg for dei, sjølv om dei er ein pest og ei plage for vår del...

Elles var mine vener heilo-paret på plass og varsla effektivt kvar dei høyrde til. Og sauene beita fredeleg oppe ved Langevatnet. Stille og fin kveld, der eg sprang både opp og ned i bar overkropp. Det smakar iallefall litt av sommar no...

Ingen kommentarer: