onsdag 30. juni 2010

Greitt i Rivedal

Smørskornova (i skugge), Skålefjellet, Røyrbotnholten og Ytrevågefjellet
frå Stølsfjellet i Rivedal 21/5-09.
Skaret på Smørskornova opp t.v. ved bjørkeskogen

Turen eg var tenkt å ta i går tok eg i dag i staden. Fin og grei tur opp den vanlege vegen frå Rivedal og på Smørskornova. Synest no at skaret i aust er greiaste vegen opp. Det er brattast, men kortast. Har funne meg ein grei trassè opp her. 

Sidan det er såpass bratt oppe i skaret, og terrenget er lyng og gras, blir det fort glatt når det er vått. Eg sklei på graset og segla ein tre-fire meter nedover i kveld. Godt det ikkje stakk stein opp så eg fekk meg ein kilevink der bak...:-) Men eg vart ikkje meir skremd enn at eg sprang resten av vegen til bilen for det. 

Det var forresten eit par som vinka til meg frå hi sida av elva nedanfor demma. Dei hadde oppakning og truleg på veg til Nipebu. Trur det var Arny og Leif, men det var litt for lang avstand til at eg kan seie det sikkert. Dei visste nok kven eg var iallefall sidan dei vinka... Det er alltid kjekt å bli vinka til, spesielt på fjellet...:-)

MMS frå Smørskornova i kveld

Ingen kommentarer: