lørdag 29. mai 2010

To forundra jenter...

Slik blir du ynskt velkomen til Rivedal...

Ja, då vart det ein tur til i dag. Eg gjekk opp igjen på Smørskornova frå Rivedal som i går. Flott vèr! 

Det var litt av ei oppleving å komme kloss på to hjortar under fjellet der oppe då eg var på veg ned igjen.. Eg kom ovanifrå over eit liten bakkekam og der stod dei, jentene. Under meg. På 10 meter avstand! Og eg med sola i ryggen... Den eine såg meg, men eg stod bom. Den andre skjønte ingenting og såg i motsett retning, og då vart den første ståande å sjå beint på meg, utan at vi rørte oss nokon. Eg fekk jammen fiksa fram kameraet òg, knipsa i veg, og dei forstod endå ingen ting. Stod like fotogene.... Eg zooma til og med inn kameraet slik at skuggen min nesten traff dei. Likevel stod dei. Like paralyserte. Vi vart ståande slik ...i minst 5 minutt... Men då eg tok handa opp slik at eg peikte på den eine med skuggen,  vart det endeleg fart i sakene... Ein skal vel ikkje pirke bort i unge damer heller... Iallefall ikkje i min alder! Fantastisk oppleving. Eg trur vi kunne stått der endå... Desse dyra er ikkje akkurat som dei som går på bøane her nede. Nesten ein heilt annan rase. Og difor så veldig mykje kjekkare å stifte bekjentskap med enn tamhjorten..... Det er på ein måte her dei er i sitt rette element og ikkje rundt husnòvene til folk...

Turen elles var super. Har funne ei grei rute opp no. Det er bra sug i myra bort mot fjellet, og opp dei bratte bakkane. God trening får eg seie...:-)

Fra Smørskornova 290510

Ingen kommentarer: