mandag 24. mai 2010

Snø i lufta

 
Vi ser Krokavatnet og faldane ved Eitrenipa frå Fossedalshengenipa i dag tidleg.
Vi skimtar Leknesvatna oppe i midten av bildet.

Jammen var det kjølig på morgonkvisten. Berre ynkelege 4 grader og litt skodde.  Og det hadde regna ein del i løpet av natta. Men eg starta likevel dagen med ein tidleg tur på Fossedalshengenipa. Og begynte å gå litt etter kl 07 frå Skjerlia.

Det stod tre bilar ved parkeringsplassen då eg kom fram der oppe. Men dei såg eg hadde stått i ro om natta. Så då var det heilt sikkert folk på Nipebu. Kjekt det, sjølv om vèret var so som so... 

Eg hadde teke skipullyen (kombinert fleece og netting) frå Brynje under den lette Rab eVent jakka. Det kom godt med. For jammen var vinden kald. Eg toppa greitt ut der oppe vel ein time seinare etter å ha gitt bra på oppover. Og var det kjølig lenger nede, var det snø i lufta her oppe. No var det ikkje så mykje nedbør at snøen la seg, men likevel.... Og haustfargane pregar endå landskapet utover fjella. Og snart er det juni... Dette fortel vel noko om våren i år.

Eg gav meg ikkje til der oppe kan du skjøne. Eg fekk namnet i boka og knipsa nokre bilder, og sprang ned igjen - og stoppa knapt før eg var ved bilen igjen... Og i dusjen var eg før 9.30. Ganske så herlig likevel...

Fra Fossedalshengenipa 240510

Ingen kommentarer: