tirsdag 18. mai 2010

Lukta av nysprotta fjellbjørk

Fanafjellet i ettermiddag

 Ruta 16. mai på Moldura gjekk frå litt t.h. for midten
av bildet, over kanten på skavlen, og opp mot venstre.
(Toppen er usynleg og ligg lenger mot sør).
Den vanlege ruta her frå nord går ut mot høgre og opp.
Spora du ser gå utover er hjortetrakk... 

Bilder frå ei vellukka 17. mai feiring i Stongfjorden kan de sjå på vedlagde link.

Det vart ikkje anledning til nokon fjelltur i går kveld. Noko rydding etter festen måtte til. Det må vere fleire år sidan eg ikkje var på fjellet 17. mai. No er eg vel så rikeleg elles i året at det ikkje er noko å tenkje på.... Men fjell og 17. mai høyrer liksom litt ihop synest eg. 

Vel, no vart det ein kjempeflott tur på Fanafjellet etter arbeid i dag. Og jammen hadde snøen minka mykje sidan 16. I tillegg var dei kronglete, små fjellbjørkene oppe mot skoggrensa begynt å sprette ut. Lukta av nysprotta bjørk om våren må vere av dei beste lukter som finst. Sikkert noko med kva lukta har i seg av forventning og fornying, lys og lækjelege D-vitaminer som gjer det, men likevel...

Som sagt kjempetur. Stilt og fint, og nærmast varmt i bakkane, trass i minimalt med klede på meg... Havet låg spegla i ettermiddagssola, så det skein i sølv så langt auga rakk. Artig forresten å sjå spora etter meg sjølv hin dagen opp nordaustkanten på Moldura (bildet)...

Bakkane ned igjen til Stafsnes sprang eg. Herlig trim. Godt etter alle kakene og rømmegrauten i går...:-) Forresten, det var sikkert karbosjokket i går som gjorde at det gjekk så lett opp i dag...:-)


Fra Fanafjellet 180510

Ingen kommentarer: