mandag 3. mai 2010

Fossedalshengenipa og oppmåling

Agnar reknar på antal meter plank som skal til for at folk skal kunne gå tørrskodde over myrane ved Grunnevatnet...

Eg hadde ein avtale med Agnar om å treffe han ved Grunnevatnet i Skjerlia i kveld. Vi har lenge snakka om å få gjort noko med DNT-stien til Nipebu som går over myra. Det er alltid vått her, og til tider fløymer det over av overflatevatn. Etter avtale med grunneigar har vi fått løyve til å legge plank på stien, der denne går i austre kanten av myra. Vi måtte såleis måle opp kor mange meter behovet var.

Sidan Grunnevatnet ligg på ruta til Fossedalshengenipa, avtalte vi ei tid slik at eg rakk oppom og ned igjen her i frå før eg traff han. Det passa perfekt. Men om eg var heldig med tidspunktet og strålande sol på Blegja i går, kan eg seie det motsette om turen i dag. Eg nådde akkurat opp på toppen i ei tung nordabyge med skodde, vind og snø. Rett før og rett etter var det fint. Det jamnar seg ut etterkvart, heiter vel eit uttrykk..... Difor ingen ting å sjå eller ta bilde av (utanom meg sjølv då, men dette motivet kjenner vel alle etterkvart...:-) Med minimalt med klede på, var det berre å peise ned igjen. Men god trimtur var det...

Ingen kommentarer: