torsdag 29. april 2010

Vått vått vått

Frå Siktanuten 24/4. 
Smelværet t.v og Staveneset t.h

Eg var opp igjen på Siktanuten etter arbeid i dag òg. Det var ei vanvittig bløyte! Elvane var enorme. Stien var elv. Og myrane innsjøar. I tillegg regna det vassrett og skodda låg tjukk som graut nesten heilt ned i fjorden. Men dette brydde meg egentleg lite. Det er berre å komme i gang så går resten av seg sjølv same kor mykje det regnar. Største bøygen er egentleg å komme seg over elvane når dei veks opp slik. No er vel ikkje akkurat Siktanuten verste plassen i så måte, men likevel... 

Elles vart det som i går - bra fart opp og jogg ned igjen i bløyta... Ganske tungt det i myr og sugande væte...!  Utrulig nok var føtene einaste plassen eg var tørr då eg kom ned igjen.... Og heim igjen måtte eg køyre i undiken...:-)

Ingen kommentarer: