lørdag 3. april 2010

Gode snøforhold i fjellet

Ved Siklabergvatna i dag. Moldura t.v.

Sidan eg ikkje har hatt dekning på mobilen min i Stongfjorden på mange dagar pga at Netcom nettet ligg nede, fekk eg fleire meldingar på veg til Skjerlia i dag tidleg. M.a. frå Agnar og Margaret som hadde reist på Nipebu. At dei framleis var der, såg eg då bilen var parkert i Skjerlia. 

Eg var på plass der oppe omlag 07.30. Skia tok eg på oppe ved myra som sist, og toppa greitt ut Fossedalshengenipa kl 8.50. Det var steinkald vind, overskya og sola som var meld såg eg ingenting til. Eg rennde fort ned igjen, og fann att sekken nedom ryggen, og gjekk opp dalen på nordsida. Det var god gli i snøen. Og var vel på Nipebu i 09.30 tida. Fin start på dagen...

Eg vart teken vel imot på Nipebu, for i tillegg til Agnar og Margaret var Ivar frå Måren der. Det var veldig hyggelig! Hytta var god og varm, og kaffien nytrekt på kanna. Ypparleg! Vi fekk oss ei kjekk stund ilag. No skulle Agnar og Margaret ned igjen, sidan dei egentleg var barnepassarar, Ivar var tenkt seg på Driveknolten/Heileberget, og eg skulle vestover fjella mot Stongfjorden. Så vi skilde lag etter ei stund der på hytta.

Eg hadde teke sola for gitt i dag. Der bomma eg. Eller rettare sagt meterologane. For når eg var komen vest om Langevatnet på høgste fjellet, såg eg snøbygene gå i fjella sør om Dalsfjorden. Og det var rimeleg tjukt ja. No kom det ikkje meir enn nokre snøflukser til å begynne med, og turen gjekk veldig greitt vestover, så eg kom meg rimeleg fort ut under Røyrbotnholten før det tjukna til for fullt. Men eg såg at himmelen i sør bakom byga måtte vere lys, for Flekkefjorden spegla seg i sølv under snøbyga. Godt! Då var det berre ei byge...

Det var klart lettare å gå i dag enn sist. Mykje mindre snø å lage løype i. Så flott og greitt, og ikkje altfor gåen, stod eg på toppen av Smørskornova. Glimarnde! Og det letna i sør, og sjølv om det var heilt tjukt i vest der eg skulle ut, plaga det meg lite. Det ville lette...

Eg rennde greitt ned på sørvestsida av fjellet og tok til på turen over Langevatnet, over høgda og vest på Siklabergvatna. Her var heldigvis elva mellom vatna open, så eg fekk blanda meg noko væske og teke meg eit par skiver med brunost. Og medan eg sat der midt i elva på ein stein, skein sola skikkeleg gjennom, og det var reint triveleg. Med klukkande vatn under meg og svære snøfonner rundt meg. Påske gitt...! 

Eg laga meg nytt spor frå vatna og opp over høgda til Mannskaret. Eit lett lag med nysnø låg opp igjen på den faste snøen under. Fine forhold! Men som så ofte før tok vinden godt her oppe på høgda mellom Dalsfjorden og Stongfjorden. Her er det veldig eksponert for vèr og vind. Likevel gjekk det flott opp bakkane mot Fanafjellet. Kroppen hadde fått næring. Utruleg kor lett ein merkar når ein går næringstom, og kor lett det går når ein har fått påfyll...

Det hadde vore folk på Fanafjellet før meg i dag. Såg dei hadde gått på føtene opp. Men det var kjempeflott å renne ned igjen første delen av fjellet mot Stafsnes. God fart og lett å svinge. Herlig! Men frå bjørkebeltet var det takk og farvel til skia. Då var det berre vått i vått, og kliss på føtene nådde eg asfalten på Stafsnes. 

Bygda var framleis utan Netcom-dekning. Så eg spaserte inn til sentrum. Og jammen traff eg Jo-Eivind inne i Stong, som svinta meg heim igjen. Kjempeflott gjort. Å gå på asfalt i kilometervis med våte skisko, etter mange timar på fjellet, er pyton! Så slapp eg heldigvis det... Nydeleg palmelørdag...:-)

Fra Fossedalshengenipa_Nipebu_Smørskornova_Fanafjellet_Stafsnes 030410

Ingen kommentarer: