onsdag 31. mars 2010

Igjen... og igjen...!


Eit solgløtt i vest er eit teikn på betre vèr...
Foto ved Fanafjellet i kveld med snødrev i lufta...

Etter å ha fått i meg raspeballar med tilbehør til middag ilag med resten av familien, vart eg rastlaus. Eit snev av blå himmel i tillegg fekk meg difor raskt i kjellaren og på med nokre fjellklede. Så vart det til at eg gjekk oppom Fanafjellet i dag òg, fjerde dagen på rad.

Men nokon draumekveld vart det ikkje. For som dei andre dagane i det siste, var det både regn, sludd og snø der oppe mot toppen. Ikkje noko å skrive heim om akkurat. Middagen gjorde sin innvirkning heim igjen, for då var eg så tørst at eg måtte dupp hovudet i to elvar og slurpa i meg smeltevatn. Salta svineknokar blir ein svinaktig tørst av... iallefall på fjellet!

Fra Fanafjellet 310310

Ingen kommentarer: