lørdag 27. februar 2010

Kald start på dagen

Iskalde vindar på Fossedalshengenipa i dag tidleg

Sidan vi fekk besøk av Kirsten, søster til Olaug, og Arnt frå Bergen denne helga, var beste sjansen til ein fjelltur ved å stå opp til vanleg tid og komme heim igjen til frukost. Det heldt nesten...:-) For eg var på toppen av Fossedalshengenipa klokka 09 i vind og mange minusgrader. Austavinden gjekk gjennom marg og bein, spesielt oppe på toppen, men eg hadde sjølvsagt gode  klede med meg i sekken.

Sjølv om det var kaldt, var det fantastiske forhold til å renne ned igjen i. Nokre centimeter med nysnø opp igjen på det harde skarelaget, gjorde det perfekt å renne nå stå utfor. Aldeles herleg. Og beste skiføret eg har hatt opp her i år. Eg kosa meg så eg lo fleire gonger... Eg kom meg heim igjen slik at eg kunne planlegge resten av dagen med dei andre! Perfekt kaldstart på dagen for min del...:-)


Fra Fossedalshengenipa 270210

1 kommentar:

storm1 sa...

Kan se for meg deg leende nedover fjellsida, Gustav.Du har alltid vært en gladgutt :-)