søndag 6. desember 2009

Vindfull 2. Advent

Eitrenipa og Blegja frå Fossedalshengenipa i dag tidleg... I kasta røska søraust-vinden godt i huset heime i dag tidleg. Og det er jo greitt. Eg veit kva som ventar meg oppe i fjellet her då. Så eg pakka ned både vindtett og ekstra ull-undertøy i sekken, og køyrde i Skjerlia litt etter klokka 8. Fossedalshengenipa next! Isen hadde smelta ein del oppe på svaberga rundt Krokavatnet sidan fredag. Myra nedanfor var framleis delvis frosa, men eg seig gjennom enkelte plassar. Elles gjekk det fort og greitt opp. Vinden derimot tok skikkeleg tak oppe i dei utsette berga mot toppen. Så det kvein! Må vere litt obs på dei kraftige kasta som kjem når det er slike vindtilhøve. Sola stod opp i sør om Fossedalen og Dalsfjorden. Desember-sol er noko spesielt over. Varsam og kald. Og ikkje minst å få oppleve den på fjellet på denne tid er ekstra stas synest eg. Soloppgang frå Fossedalshengenipa i dag tidleg. Kringla t.v og Heileberget t.h. I skaret rett før toppen er det nokre meter som er ganske vindstille. Det er greitt å kle seg om her, før ein går bort på den forblåste toppen. Slik òg i dag. Godt å få på seg skikkeleg tørre, vindtette og varme klede. I dag tok eg til og med fram brillene pga vinden som fekk tårene til å sprette. Røffe forhold og sterke vind på Fossedalshengenipa i dag Som vanleg var det berre å komme seg ned igjen etter å ha knipsa nokre bilder og fått namnet i boka. Det gjekk radig og heilt greitt. Sjølv om det låg noko is igjen på berga oppover, var det i grunn fint å ta seg opp i dag. Sjølvsagt bør ein vere obs og lett på foten. Dei bratte berga mot toppen er omlag snø og isfrie.
Fra Fossedalshengenipa 061209

Ingen kommentarer: