fredag 11. desember 2009

Stjernetur

Like før soloppgang på Smørskornova 29/11 Eg var i grunn tenkt å ta det med ro i ettermiddag. Noko trøtt og sliten etter arbeidsveka. Men det vart endå verre då eg kom heim og opna rekninga på dekka til bilen og diverse anna. Eg måtte avreagere på heile greia, så stunda før eg gjekk i kjellaren og fekk på meg fjellkleda var ikkje lang. Medisinen vart ein super tur opp igjen på Toreheia i kveld òg. Med nokre minusgrader i lufta skein vegetasjonen som av smaragdar. Og det same kan eg vel seie om himmelen. Eit hav av stjerner. No var fukta på steinar og berg òg blitt til iskrystallar. Og det var no so... På berget nedom hytta til Skåren var eg ikkje obs nok, og eg låg langflat ned etter berget med eine foten ut i elva. Trass i ein våt sko, eit kakk i kneet og litt såre handflater, gjekk det heilt fint. Litt action må ein jo rekne med ved slik utagerande livsførsel...:-) Meteorstormen Genimidane, som skal vere aktiv nokre dagar no, såg eg ingen ting til. Men i kveld var det så mykje anna som glitra at det spelte lita rolle. Får ta ein kik ut seinare i kveld. Det er jo optimale forhold med liten måne og mørkt.

Ingen kommentarer: