lørdag 12. desember 2009

Klårt og frost

Første solstrålane for dagen på Fanafjellet Nydeleg på Fanafjellet i dag tidleg Eg har ei snill frue. Ho let meg styre på oppe i fjella som eg vil. Stort sett. Ikkje det. Ho er visst mykje på farten sjølv òg. Med hornmusikken, forbundet, klubb, veninner, jobb og fjell. Ho er driftige soleis. Eg er vel meir einspora. Jobb og fjell, blogg og bilder...:-) Ja, familien òg sjølvsagt. Så i dag tidleg køyrde eg bilen opp i Oslandsbotnen, og Olaug vart med i sin bil. slik at eg kunne sitte på ned igjen til Stafsnes og gå opp der i frå. Det var såvidt det var gålys då eg starta i 8.30 tida. Og dei par første merka oppe i skogen måtte eg stoppe opp litt for å finne. Men snart var det såpass lyst at eg fann fint oppover. Etter all væte i det siste var det frose veldig på. Rimfrost overalt. På marka og lyngen gjorde det ingen ting. Det var meir risky på steinar, hamrar og sva. Der måtte eg vere obs på kvar eg sette føtene. Spesielt når det er mørkt og skymt er dette litt skummelt. Og væta i marka er sjølvsagt òg frosen. Alden t.v og Staveneset t.h. frå oppstigninga til Fanafjellet i dag tidleg Det vart kjempeflott då eg kom opp mot Fanafjellet frå vest. Det lyste rosa over morgonhimmelen i alle himmelretningar. Men spesielt ute i havet vakna dagen til eit rosa slør... Eg nådde opp litt før sola stod opp over Blåfjellet og Blåfjellsåta i Holmedal. Praktfulle desemberfargar og raudleg skin over fjorårslyngen. Det vart ein fantastisk soloppgang. Som sit godt festa i sjela...:-) Soloppgang på Fanafjellet Eg vart fotograferande ei heil stund. Til eg brått kulsa. Var visst gjennomfrosen. Gløymde meg heilt vekk. Jøss, det var godt å få på seg Brynja Artic trøya og Primaloft dun frå Rab! Og ny tørr og vindtett hue. Det var som å skru ovnen på for fullt. Godt med varm og lett Primaloft frå Rab Så luffa eg innover ruta til Siklabergvatna. Nydeleg utsikt til Dalsfjorden og Holmedal i morgonsola. Og i dag var det ikkje eit vindpust heller. Men ruta forbi nede ved vatna, der Hekkelfjellet sperrar for sola, var iskald. Det var som om det var 10 grader kaldare her inne. Sola fekk eg igjen på toppen av bakkane ved Langevatnet. Eg blanda meg noko XL-1 og fekk i meg ein munnfull nøtteblanding der ved utløpet av elva mot Svedalen. Eg lurte på om eg skulle tòre og prøve meg på å gå vatnet. Eg var i høgste grad skeptisk. Etter å ha hoppa litt på isen og den sprakk opp i sprekker, var i grunn ikkje det meir å tenke på... Så eg gjekk rundt austsida og opp sørsida av Smørskornova. Ingen problem i det heile teke. Nydeleg utsikt. Det var rett nok kome litt meir slør framfor sola. Men måtte sjølvsagt ta ein del bilder her inne òg. Utsikt austover mot Blegja og Storehesten og alle dei kjende fjella frå Smørskornova i dag Eg tok så ned nordsida av fjellet til toppen av skaret på sørsida av Svedalen. Har var det unnasols igjen og frose godt på. Så det var berre å ta det heilt piano og komme seg forsvarleg ned. Utan uhell av noko slag, gjekk eg så den vanlege ruta rundt Svelivatnet og ned på Botnastølen og i Oslandsbotnen. Suveren vintertur igjen. Fantastisk soloppgang på Fanafjellet. Aldeles nydeleg! Dei gjer ekstra godt desse desemberturane. Det er nesten så eg ikkje tenkjer på solsnu i det heile teke når eg kan ha slike turar på denne tid av året...

Fra Fanafjellet_Smørskornova 121209

Ingen kommentarer: