fredag 25. desember 2009

Før juledagsbesøket

Det lysnar av dag 1.juledag på Toreheia Margunn og Tor Ivar, Sander og Hanna vart att her i natt etter at dei var her til middag i går kveld. Dei to andre jentene mine, Kristine og Ingebjørg med 4 barnebarn til kom her i dag til brunch. Eg nytta meg difor av einaste sjansen eg hadde til å ta meg ein tur på Toreheia før dei andre var oppe. Så eg drog oppover i 07-tida med hovudlykt. Det var ein flott og ganske stille morgon, delvis stjerneklårt. Det viste seg at det hadde vore opp folk på Rinda og til hytta til Skåren sidan eg sist var oppover. Men dei hadde ikkje gått lenger. Eg heldt sjølvsagt fram oppover og forbi Krikavatnet og til topps. På Toreheia var det som vanleg friskt. Som dei fleste veit er austavind og nokre minusgrader ganske friskt i kjakane og på nevane. Spesielt når du i tillegg er våt av sveitte. Vel, dei klærne kom no av i ein fei og på med nytt, tørt. Nokon soloppgang vart det ikkje. Eg var for tidleg opp. Det var akkurat begynt å lysne såpass at eg kunne sløkkje hovudlykta (litt lenger nede) og fekk teke nokre bilder. Som sist gjekk eg vestover Yndestadfjellet. Måtte ha eit juledagsbilde av bygda. Og kom meg fint ned igjen før klokka 10.30. Og då hadde eg endå ein time igjen før nytt innrykk i heimen... Flott morgontur!

Fra Toreheia 251209

Ingen kommentarer: