torsdag 24. desember 2009

Fossedalsnissen

Fjellnissen på Fossedalshengenipa i dag tidleg... Den tradisjonelle juleturen 24/12 gjekk i dag tidleg til Fossedalshengenipa. Eg gjekk opp frå Skjerlia klokka 08 med hovudlykt. Men vart ganske fort overraska over kor mykje snø det låg bortover til vatnet. Og det vart ikkje mindre etterkvart. Snarare tvert i mot. Det var berre ein ting å gjere - ta det heilt med ro og bruke den tida eg trengde. Og jammen måtte eg stoppe for å puste nokre gode drag av og til. Spesielt i bakkane og ura under Krokavatnet gjekk det tungt (sjekk bilder av snøen)... Godt var det å vere kjend kvar stien går opp ura, for den var komplett nedsnødd og umogeleg å finne for den som var ukjend. Heldivis kjenner eg mange av steinane...:-) Eg kom meg likevel rimeleg friskt til mote opp til Krokavatnet, der dagslyset gjorde at eg kunne sløkkje hovudlykta... Og med lyset går alt så mykje bedre... Sjølv om det var ganske isete lenger oppe i skråhamrane, så kom eg meg ganske greitt opp til den lange og bratte stigninga av berget opp mot toppen... Her var det såpass hardt mange plassar at eg valde å ta på meg broddane. Sjølv om eg neppe hadde segla ned igjen, sparer ein krefter på å sitte nokolunde fast i underlaget i staden for å skli heile tida. Og opp her er det som sagt ganske bratt... Ein annan faktor som gjorde seg gjeldande var vinden. Sidan eg allereie var god og sveitt, vart det fort kaldt. Men eg gjekk heilt til det vindstille partiet heilt oppe under toppen, før eg tok på meg nye, tørre klede. Standardpakken min med Brynje Artic (netting og ull i same trøya), Primaloft dun, vindtett "skjørt" og i dag Goretex jakka frå Arcteryx. God, ledig og varm.... Før eg hoppa ut igjen i vinden og bort på toppen. Planen var å få med meg soloppgangen kl 10. Det heldt akkurat med tida, men diverre låg det eit ganske tjukt skylag i sør som dekka for sola. Eg tok likevel nokre bilder og ein videosnutt, før eg gjekk ned igjen nesten same vegen. Turen til Skjerlia igjen er i grunn ikkje så mykje å skrive om. Eg gjekk nesten konsekvent i spora eg hadde gått opp. For å spare både tid og krefter. Heime venta nemleg Olaug med grauten. Som alltid smakar perfekt etter juleturen. For ikkje å snakke om det som kjem seinare...:-) God jul til alle som les bloggen min. Eg satsar på å halde fram med denne i det nye året òg..!

Fra Fossedalshengenipa 241209

Bilder frå Toreheia 22/12 som ikkje er publiserte:
Toreheia 221209

Ingen kommentarer: