lørdag 28. november 2009

O jul med din glede...

Utsikt til havs og mot Svartevatnet frå turen på Toreheia i ettermiddag. Så vart det ein tur til i dag. Standardturen på Toreheia. Vèret vart berre betre ut over dagen. Det låg litt snø og skodde på toppen, men elles ein flott tur opp. Eg hadde mindre klede på meg no enn i stad. Droppa m.a. stilongsen. Den hadde eg jo aldri gått med på Fossedalshengenipa i stad, hvis eg visste eg berre skulle opp dit. Det er veldig mykje lettare å gå utan. Eg tok kanten på fjellet ned igjen. Skiftande lys med snø og haustfargar. Og jammen var sola framme eit par minutt òg. Delvis iallefall... De som ser litt nærmare på eitt av bilda vil sjå ein snøsporv. Det var litt spesielt. Ovanfor Selda traff eg på Torunn F. som var på veg oppover ilag med mannen. Leif gjekk lenger mot nord. Vi stoppa for nokre ord, men dei var vel rimeleg seint ute i høve lyset, så dei måtte berre skunde på... Ja, fin tur opp der i ettermiddag. Det vart eit lite plaster på såret for den amputerte turen i stad. Så får vi sjå kva morgondagen bringer. Det er vel ikkje kvar dag ein med handa på hjartet kan seie at ein har opplevd noko nytt. Iallefall ikkje i dusjen...:-) Men det kan eg trygt seie i dag. For då eg hoppa i dusjen då eg kom heim igjen, sat Olaug på badet og øvde på julesongar på trompeten. Å dusje til hornmusikk og julesongar, har eg aldri gjort før. Det var i grunn ei morsom erfaring...:-))
Fra Toreheia 281109

Ingen kommentarer: