tirsdag 10. november 2009

Kveldshimmel i brann

Fantastisk solnedgang på Toreheia i ettermiddag Eg vart heime med ein sjuk Peter i dag òg. Han var likevel så mykje kvikkare i dag at han visst var begynt å kjede seg etterkvart. Og det er eit godt teikn. Generelt trur eg ungar har godt av å kjede seg litt. Siuasjonen heime vart så bra til slutt at Peter, snart 10, til og med sleppte meg ut or huset ein time før Olaug kom att frå arbeid. Dermed nådde eg solnedgangen på Toreheia med eit naudskrik - eller naudpust rettare sagt...:-) Og for ein nydeleg kveld det vart igjen. For å halde fram i same duren, så er slike kveldar til å misse pusten av. Det er av og til at eg lurer på korleis alt dette flotte vi har rundt oss heng i hop. Ikkje at eg karakteriserer meg som spesielt kristeleg eller noko slikt. Men eg har lært meg eit nytt ord i det siste "panatisme"... Dei som er interesserte kan jo lese litt om dette. Interessante tankar iallefall. Arne Næss er kjend for liknande oppfatningar og idèar.
Fra Toreheia 101109

Ingen kommentarer: