søndag 8. november 2009

Flotte Toreheia

Utsikt mot nordvest frå Yndestadfjellet. Vi ser Krikavatnet, nordenden av Svanøy og øyane mot Florø Olaug hadde avtalt med Anne S. om å gå på Siktanuten i dag tidleg. Eg vart difor heime nokre timar med Peter. Han var ikkje i slag. Litt feber og diarè. Han seier sjølv han har svineinfluensa og kjem til å dø... Ja, ja dette mediahysteriet om denne influensaen har visst fått fleire enn små gutungar ut av fatning! Olaug var heime igjen i 11-tida, så då gjekk eg meg ein tur på Toreheia. I lys til ein forandring. Eg tok att Karen H. og Torgunn Y. oppe i bakkane, og slo av ein liten prat. Men i vinden der vart det fort kaldt. Eg heldt difor fram til topps i bra fart. Kjende ingenting til 7-timars turen i går. Som vanleg bles det der oppe. Nordover mot Florø var det solskinn og skyfritt. Lenger her sør var det noko meir skyer. Eg valde å gå ned igjen fjellet ovanfor Stongfjorden i dag. Nede ved kanten høyrde eg sauebjeller. Vart temmeleg overraska over at det gjekk sauer så høgt til fjells no. Det var 4 stykker av sorten som eg har fått gitt eigaren beskjed om. Takksam etter å ha leita mykje i det siste. Utsikta mot Krikavatnet og øyane mot Florø var vakker i dag. Eg fekk teke nokre fine bilder i nordvestleg retning. Stavfjorden låg blank og sola skein ute i øyane. Nydeleg! Skikkeleg flott tur i dag òg. Hausten ser visst ut til å vege opp for den dårlege sommaren. Det er jo praktfullt på fjellet om dagen!
Fra Toreheia 081109

Ingen kommentarer: