fredag 13. november 2009

Bestikkelse

Sjølvportrett i is på Krikavatnet i dag... Eg vart så rastlaus i ettermiddag at eg berre måtte ut. Peter var mykje betre. Han til og med sang Beatles i dusjen. Omlag feberfri, men ein noko heftig hoste. Ein stor pose med snop og eg fekk to timar til disposisjon. Jammen godtok han det. Parabolen og pc`en fekk vere barnevakt så lenge. Så eg tok raskt av garde opp bakkane på Toreheia. I dag måtte eg halde litt greie på tida. Ein lovnad er ein lovnad. Men sjølv med litt fotografering var det ingen problem med å halde tida. Fort opp og springing ned igjen. Og eit stopp på Krikavatnet der isen faktisk heldt. To lette vindtette plagg utanpå ull heldt den iskalde vinden ute. Men det er godt å kunne byte hue. Så no har eg fått av meg det verste for i dag. Ei sælebot...:-)
Fra Toreheia 131109
Peter sin favoritt for tida....

1 kommentar:

Eli Kristin Magnussen sa...

Stilig bilde Gustav! :) Rart hva litt snop og duppedingsen kan gjøre, he-he :D Her går det nesten bare i jobb - overtid og jobbreiser. Hadde tenkt meg til fjells i dag, men det høljeregnet og jeg trengte søvnen, så det ble utsoving i stedet. Gjorde godt. Nå mangler bare turen til fjells likevel :)

God helg - og god bedring! Vi har hatt syka her hos oss også, men kun 1 av 5. Tvi tvi!!