fredag 30. oktober 2009

Sang til månen

Bilete frå Fossedalshengenipa 25/10. Vi ser Kringla t.v. og sørenden av Fossedalsvatnet t.h. Vidare ein bit av Dalsfjorden og vegen innom Nishammaren mot Sætenes. Bøen i Øvre Fossedalen nede t.v. Nok ein flott tur med hovudlykt på Toreheia i kveld. Opplett og fint, men litt vind. Utan problem i det heile teke å ta seg opp og ned til 717 moh i lyset frå hovudlyka. Den glade vandrar tok like godt ein liten sull til månen der oppe som heldt meg med selskap... Men det er lettare å snove hvis eg prøver å springe for fort. Så det blir mest lunting. Hin kvelden stana eg meg bort i ei grein, og fekk eit slag på nasa. I kveld gjekk eg på hovudet inn i ei rot...:-) Klok av skade vart det nesten til at eg gjekk ned igjen siste stykket i kveld. Det har sikkert litt med trening å gjere og fote seg skapleg etter lyset frå Led`en når ein spring... Kjekt og god trening dette!

Ingen kommentarer: