søndag 25. oktober 2009

Folk i fjellet

Markahengenipa og mot Florø frå Fossedalshengenipa i ettermiddag Olaug fekk første pri på fjellet i dag tidleg. Ho gjekk med Anne S på Fossedalshengenipa i 9-tida. Eg vart heime med Peter. Eg har ei lettare forkjøling i kroppen, så det var greitt å slappe litt av. Og det gjorde godt med fyr i omnen og varme i huset. Men ein heil dag fri i ro, er vel for mykje forlangt. For etter at fruen nesten var komen ned igjen i Skjerlia, og Peter og Charlotte, nabojenta, var opptekne med å vaske syklane, drog eg same vegen til Fossedalshengenipa. I Skjerlia stod det fleire bilar. Og på veg oppover traff eg først Olaug og Anne. Litt lenger oppe over myra, traff eg kollega i banken, Svein F. Vi vart ståande og preike eit bèl. Hyggjeleg... Oppe i starten på sjølve oppstigninga på berga, traff eg eit nytt par. Og på veg nedover igjen traff eg Gisle, òg kollega frå banken. Så det var reint folksomt der oppe i dag. På toppen bles det ein kald austavind. Så eg sette meg i le på nordvest sida. Tok opp ein videosnutt og fekk skifta på meg nokre nye, tørre klede. Nedover igjen sette eg opp nokre vardar på berga. Eg hugsar godt for 7 år sidan då eg gjekk oppover her og ingen ting såg. Whiteout med skodde og snø.... Det var då eg laga raude merker i snøen med safta eg hadde i sekken for å ha noko å gå etter ned igjen. Faktisk fungerte det òg....:-) Elles var det ein fin og grei tur. Kan nok bli verre i vinter med skare og is på dei bratte berga. Det er langt å segle oppe i her hvis du misser feste...
Fra Fossedalshengenipa 251009

Ingen kommentarer: