lørdag 24. oktober 2009

Artig morgontur

MMS kl 07.30 på Toreheia i dag tidleg... Eg vakna som vanleg tidleg i dag og bestemte meg for tur med hovudlykta på Toreheia. Ein neve turmix og eit eple fekk halde som frukost til eg kom ned igjen. Det var fint og ganske mildt ute. Og ingen vind. Det gjekk kvikt opp til Rinda. Første artige opplevinga fekk eg oppe ved Svartetjørna då eg forstyrra nattesøvnen til nokre ender. Brått kjefta det i mørkna borte frå vatnet. Eg skvatt:-) Er van med at hegren skrik i mørket. Og kattugle og orrfugl er ikkje noko ukjent fenomen når det er mørkt heller. Men den intense skvaldringa frå ender var noko nytt. Iallefall oppe i fjellet.... Neste fine oppleving var i bakken ned mot Krikavatnet. I skinet frå hovudlykta ser eg brått 2 par skinande auger i rasande fart på tvers av gåretnigen min. Skal seie hjortane fekk fart på seg då eg kom der med hovudlykta. Det var jo svarte natta og her er det ope terreng, så eg reknar med dei hadde sett lyset ei stund. Begge hjortane forsvann i kjempefart mot nord. Frå toppen var det eit crescendo av lys i dag tidleg. I nord skein det flott frå Flotø og Svanøya. Det var lyskjelder alle stadar. Fleire båtar segla forbi ute i vest. Kjempeflott. Hovudlykta slo eg av nede ved Krikavatnet att. Då var det kome gålys. Eg var heime igjen då resten av folk i huset stod opp:-) Og med det var første fjellet i boks i dag. Perfekt start på dagen...

Ingen kommentarer: