lørdag 15. august 2009

Tidleg ein morgon


Det glitrar i gull over Blåfjellet, Blåfjellsåta og Bakkefjellet i Holmedal i dag tidleg

Sidan vi har hatt eit minislektstreff i Holmedal i helga, har det vorte litt avgrensa med fjellgåing. I tillegg til vèrmeldingane for dagen i dag, var einaste sjansen ein grytidleg tur. Eg stod difor opp kl 05 og køyrde til Holmedal. Som eg tenkte nådde eg soloppgangen på Dokka. Fantastisk flott og raud austhimmel. Og i dag hadde eg med fotoapparatet..:-) Vèret heldt akkurat til eg nådde toppen. Då var det over og ut. Himmelen vart slukt av ein svart vegg frå sørvest, og første regndråpane kom umiddelbart. Kaldt og ufyseleg på eit blunk. Men eg klarte det akkurat...! Og sprang ned igjen kammen... Eg var faktisk i bilen igjen rett før klokka 07...:-) Glitrande...




Fra Dokka 150809

Ingen kommentarer: