mandag 3. august 2009

Ein smak av sommar

På hi sida av fjorden ligg Størdal forgylt i første solstrålane for dagen Etter turen på Eitrenipa lørdags-morgonen gjekk resten av dagen med til barn og barnebarn. Vi var ned til Holmedal på fotballkamp, der vi traff Kristine med tvillingane eg er besefar til òg. I tillegg kom Håvard med Tora. Vi vart såleis ein heil flokk på sidelinja på Hilvang. Svein F kunne visst ikkje dy seg heilt og måtte spørje om alle var mine...:-) I går morgon gjekk Olaug på Høgeheia som rett og rimeleg var. Eg måtte pent stelle hus og heim, springe ærend for ungane og følgje dei på do. Eg kjenner nokon som heilt sikkert meiner at det hadde eg berre godt av... Men heldigvis låg ei ulesen BT frå lørdag klar, då eg vart avvist frå den bærbare pc`en min i tillegg. Ja ja slik er det å bli far i moden alder eller bestefar i ung alder... eller alt på ein gong for den del... Tolmod er ein dyd. Og barnebarn er ei velsigning. Dei veks fort, medan fjella ligg no der. Ettermiddagen i går gjekk med til ein gebursdag i Flekke. Der vart det avskjed med Hanna og Sander, då Margunn henta dei med til Førde igjen. Og Peter vart like godt igjen i Flekke hjå Tarald, så då vart det rimeleg tomt heim igjen. Ben og Viola kom opp frå sommarhuset ved sjøen, så då gjekk resten av kvelden fort. Ei helg med ungar og sosialisering i n`te potens var over... Men i dag vart det anledning til ein tur på Dokka igjen. Det var strålande sol då eg kom heim frå arbeid i ettermiddag. Faktisk 23 grader i skuggen. Opp kammen fekk eg ei steikande sol midt i mot. Sveitten dreiv. Eg kjende fort at det ikkje heilt var dagen... Om det var kakene til Anita i Flekke i går eller varmen og sola som gjorde det, veit eg ikkje...:-)) Planane om Stølsfjellet etter Dokka la eg fort tilsides. Fekk heller ta litt bilder og nyte godvèret. Som sagt så gjort. Vedlagt ligg såleis nokre stemningsbilder frå ein flott sommarkveld...
Fra Dokka 030809

1 kommentar:

Eli Kristin Magnussen sa...

Nydelige bilder - og farger i bildene. Herlig natur du vandrer rundt i! :D