tirsdag 11. august 2009

Crescendo av lys

Frå turen Fossevikja/Eitrenipa/Blegja/Hestad 28/6. Her ved Fossedalsvatnet. Vi ser Eitrenipa, Nordre og Søndre Kringla. Haustlufta svei i nakne lår og bart bryst på Dokka i kveld. I drivande skoddedottar, lett yr og ein kjøleg nordvest vind, måtte eg verkeleg stå på oppover for å halde varmen sånn nokolunde. Og ned igjen sprang eg så fort eg torde - ikkje rart sauene skvatt tilsides. Eg måtte likevel stoppe opp eitt minutt midt nede i bratta, då skoddelaget letta over Holmedal og Dalsfjorden. Fantastisk lys. Frå djupt fiolett til alle sjatteringar mot kvitt over bygda og inn fjorden! Eit utruleg fargespekter. Diverre var eg heilt kameralaus. Det finaste lyset er ofte når det er skya, skodde og regn, og deretter ei lette i vèret. Vel, då er målet mitt nådd på Dokka òg denne sesongen. Tilliks med Hjartåsen og Eitrenipa. Spørst berre om måla må oppjusterast litt. Kan ikkje gje seg medan leiken er så god. Det har eg vel ikkje ro i ræva til heller...:-)

Ingen kommentarer: