torsdag 9. juli 2009

Som ein foss

Fossen frå Leknesvatna 2/7 Eg hadde seinvakt i dag og var ikkje heime igjen frå jobb før i 18 tida. Olaug var gått på Eitrenipa ilag med Alice. Men sidan dei kom ganske tidleg ned igjen, og Marie måtte hentast etter seinvakt i Askvoll, vart det tid til ein rask tur på Hjartåsen. Det gjekk så lett oppover at eg berre fekk lyst å pøse på. Så eg la til det eg hadde opp bakkane. Nesten sprang opp bratta... Gosj - det gjorde godt. Og ned igjen bommma eg på eit par av svingane på grunn av farten. Eg måtte le høgt etter å ha havna langt ut i lyngen. Og lo springande så fort eg torde resten av vegen... Så tørt og fint som det er i underlaget no er det berre å gje på. Og Inov8 skoa sit som støpt på kva det skal vere...! Smertene i kneet kjende eg lite til! Skikkeleg moro og kjempegod trim...:-))

Ingen kommentarer: