fredag 10. juli 2009

Kald avrivning

Dalsfjorden, Holmedal og Straumsnes frå Dokka i ettermiddag Utsikt mot Askvoll og Atløyna frå Dokka i ettermiddag Eg ville ta det heilt piano på Dokka i ettermiddag. I staden vart det ein kamp med å halde varmen. Ein isande kald nordvest vind gjekk gjennom marg og bein. Og eg hadde ingenting på meg - utanom kortebuksa... Det var sjølvsagt alt for lite. Temperaturen har visst gått ned med 10-15 grader frå forrige veke. Det er betydeleg oppe i fjellet... Eg prøvde å halde meg mest mogeleg i lesida på fjellet. I dag vart jo det på sørsida. Men så eksponert som kammen er for alt slags vèr og vindretningar, var jo dette ei nokså nytteslaus oppgåve. Det beste var difor å gje godt på oppover. Noko problem var det sjølvsagt aldri med å komme seg både opp og ned, sjølv om vinden beit i skrotten. Det vart no fin mosjon ut av det...:-) Eit sidesprang frå jobben i dag: Det vart snakk om svineinfluensa og at det stort sett berre var yngre som fekk det. Eg spurde difor om ikkje gamle grisar fekk dette - svaret frå Sara var jo greitt - eg var immun...:-))

Ingen kommentarer: