søndag 12. juli 2009

Gode ord

Bilde frå sjøtur 4/7. Fri som fuglen... Etter at regnet styrta ned i går kveld, låg det mykje skodde igjen i fjella her i dag tidleg. Naturen skreik etter regn. Det spørst likevel om styrtebya var nok. Eg tok meg difor ein ferievri i dag tidleg - og gjekk å la meg igjen etter frukost..:-) Var difor hinsides, i svimeland, då eg vakna igjen. Og det tok si tid å få vekk navlerusket...:-) Men eg tok meg i hop og kom meg avgarde ein tur på Hjartåsen - i det minste. Det låg ein del skodde på toppen der nede òg. I tillegg duskregna det litt oppover. Eg valde å gå utan klede. Så varm og tett som lufta var. Ja, det var reint klamt i vèret... På toppen traff eg Velaug og Turid. I skoddeheimen der oppe vart vi sitjande å prate nokre minuttar. Atte på alt fekk eg eit kompliment! Det har sete i resten av dagen... Og er no godt gøymd...:-) Etter å ha sprunge ned igjen, traff eg på Gunnar A og Roald N ved bilplassen. Vi vart ståande å prate litt om laust og fast. Klima og miljø... Fin sosialiseringsrunde dette...

1 kommentar:

Eli Kristin Magnussen sa...

Ta vare på sånne øyeblikk :D

Tror jeg kommer til å bli en blogg-stalker her, he-he. Veldig kjekt å lese litt om turer og se flotte bilder. Vigdis lokker med flotte fjellturer i Askvoll-distriktet, men jeg vet ikke helt om jeg har kondisen inne til å gå med den der duracell-kanina, he-he :)

Ha ei super uke!