torsdag 25. juni 2009

Wunderbar

Nydelege sommarkulissar rundt Peter i føremiddag... Dagens blogg må starte med at eg er blitt bestefar til nr.6. Ingebjørg og Frode fekk ei flott og velskapt jente på 3480 gram og 51 cm i dag. Og alt står fint til med barn og dotter... Det er eit like stort under kvar gong nokon blir fødde! I morgon blir det difor besøk på sjukehuset istaden for Nipebu. Det sat langt inne for Peter. Men med litt taktisk tenking på førehand før eg måtte seie det, så gjekk det bra! Eg føreslo nemleg å sette opp teltet i hagen, så kunne han og ein kompis overnatte der i natt. Bingo...:-) I føremiddag var Peter og eg ein tur ut i havgapet. Ikkje ei krusing på yta. Havblikk! Og temperaturen var stigande. Noko tolmod til å fiske har ikkje poden på 9 år. Så fisk vart det lite av. Men med kjølebag innehaldande is, kjeks, brus og bananer var det ikkje så nøye med fiskinga heller. Vi cruisa heller sakte rundt øyar og skjer og heldt god avstand til ærfugl med striper av ungar i kjølevatnet sitt... Fantastisk! Så utruleg vakkert på kysten... Etter at vi kom inn igjen til lands i Stongfjorden, og mor i huset var heime, vart det ein varm tur på Dokka. Berre i shorts og joggesko. Eit hersens inferno med fluger følgde meg opp. Som om ikkje det var nok møye, så hadde eg sjølvsagt smurt meg inn med solkrem i ansiktet ei stund før eg gjekk... Skal ikkje store kreative tankegangen til for å skjøne at eg fekk svi for det - i auga! Kombinasjonen av sveitte og solkrem er ei fin blanding for auga... Og i berre shortsen hadde eg ingen ting å tørke vekk saligheita med heller. Så denne turen vil eg helst gløyme... Vèrmeldingane ser utmerka ut for komande feriedagar. Og det skal bli kjekt å gå med Agnar og turlaget frå Fossevikja til Blegja og Hestad på søndag. Denne gongen blir det iallefall folk med...:-) Eg har jo gått mykje av denne ruta fleire gonger i vår, så her stiller eg på heimebane...:-)
Fra Sjøtur 250609

Ingen kommentarer: