mandag 1. juni 2009

Orrespel og eventyr

Morgonstemning ved Leknesvatna Eg vakna tidleg. Klokka var ikkje meir enn 5. Men eg var lysvaken. Istaden for å ligge og vri meg i senga stod eg like godt opp. Det var delvis overskya og 9 grader ute. Eg bestemte meg ganske fort for å ta ein tidleg morgontur på Eitrenipa... "Du skal ikkje sova burt sumarnatta..." Klokka var berre litt over 6 då eg parkerte ved Markavatnet. På veg til austenden av vatnet høyrde eg livleg orrespel. Og di lenger bort eg kom, di sterkare vart spellydane. Det er ei flott oppleving å få med seg orreleik. Ved austenden av vatnet kom faktisk sola fram. Kjempemorgon! Og oppe ved Leknesvatna var idyllen komplett. Spegelblank yte. Heile landskapen låg spegla i vassyta. Magisk morgonstemning. Fotoapparatet måtte jamnleg fram... Det gjekk så lett å gå. Så utruleg godt å få puste inn den friske og litt kjølege morgonlufta. Eg gjekk i softshell buksa, ei tynn trøye og ei lett treningsjakke. Til byte hadde eg med meg ei tynn trøye til, knytt rundt livet. Elles hadde eg berre kameraet med... Lett gjekk det òg opp skara til eg var på toppen klokka 7.40! Fantastisk. Så enormt flott landskapet låg bada i sola. Dalingane var vel knapt oppe, dei fleste... Men bygda låg nydeleg til der nede med sola frå aust. Og som om ikkje det var nok orrespel allereie i dag, så gav endå ein orreleik gjenlyd i fjellet frå ein stad nede ved Krokavatnet. Det var som eit eventyrspel. Åleine kunne eg sitte og høyre og iakta den nye dagen. 1. juni, sommar og 2. Pinsedag. Nok ei stund for minneboka... Har vorte mange av dei på Eitrenipa. Eg gjekk ned igjen same vegen eg kom opp. Ved vatnet var no spegelen borte. Krusingar istaden. Litt av magien var borte denne dagen. Eg fann like godt ut at eg kunne gje på ned igjen. Så eg småsprang heile vegen nesten til Markavatnet igjen, der eg traff på Gunnar A. Han lurte no på om eg hadde overnatta... Var vel ikkje budd på å treffe folk på retur heilt her nede - så tidleg...:-) Klokka var vel omlag 9... Ja, ja - slik er det når blodet brenn...:-)
Fra Eitrenipa 010609

Ingen kommentarer: