tirsdag 16. juni 2009

På gamle tomtar

Klår og kald nordaluft på Høgeheia i dag tidleg. Eg gjekk opp igjen på Høgeheia i dag og tok ned refleksstengene frå i vinter. Hadde ikkje vore der sidan 15/2 då eg passerte eit visst antal gonger der...:-) MMSserien såg slik ut då:
Fra Høgeheia 150209
Stengene var jammen gode i vinter. Både til hjelp med hovudlykta om kvelden og om dagen i dårleg vèr. Men no er dei komne i kjellaren og klar for utplassering til hausten på nytt mål... Artig å sjå stien no i forhold til då eg starta å gå i oktober. Dvs. då var det ikkje sti, iallefall det meste av vegen opp, men no er det skikkeleg godt opptrakka heile vegen... Men å bere staur er aldri enkelt. Iallefall ned bakkar og urar. Så eg balte litt med å få med meg heile stasen ned igjen. Stengene vart nemleg plasserte ut i to porsjonar, og i tillegg gløymde eg noko å feste rundt dei i dag. Med litt tolmod gjekk det då. Det var fantastisk klår nordaluft i dag tidleg. Verste vinden kjem litt ut på dagen slik det er no, så den unngjekk eg heilt bevisst. Eg tok nokre bilder og prøvde meg med litt zoom i dag. Kompaktkamera er ikkje skapte for kvalitetzoom, men bilda gjev vel eit inntrykk likevel.
Fra Høgeheia 160609

Ingen kommentarer: