fredag 19. juni 2009

Ein kjapp tur

Frå Nordre Kringla ser vi Langevatnet med Nipebu midt i bildet. Foto 13/6 Hadde nokre greie timar med Peter i Førde i føremiddag. Litt småtteri som måtte handlast. Snop, Pokemon-kort, pizza-bollar, juice, brus etc. til han. Vel, for ein gongs skuld...:-) Var elles innom banken og fekk meg eit krus kaffi og ein prat... Så var det til Sunde og hente eldste barnebarnet mitt Hanna (6) som vart med ut igjen i Stongfjorden. Etter at Olaug kom igjen frå arbeid, vart det tid til ein tur på Hjartåsen. Enkelt, lett og greitt. Med kjappe steg både opp og ned fekk eg løyst sveitten godt... Så var det heim slik at Olaug nådde oppom Høgeheia. Deretter hadde eg avtalt med Håvard om hjelp til å få båten på sjøen. Motoren starta på andre draget. Yamaha...:-) Godt kva som er gjort no til ferien. Vi må jo ha eit cruise ut i Heggøyna m.a og sjå på utegangarane til Arild og Gisle...:-) I kveld har eg dessutan pakka sekken. Tek meg eit par dagar på Nipebu og fiskar litt. Det blir difor ikkje oppdatering på bloggen i morgon kveld. Det får eg ta att søndag eller mandag. Stay tuned!

Ingen kommentarer: