søndag 24. mai 2009

Vandalar på Dokka

Mobilbilder: Dokka og Stølsfjellet igjen i dag... Eit par fine føremiddagsturar i dag. Gjekk først opp kammen på Dokka. Der hadde det vore hærverk oppover. Vardane var skubba overende alle som ein nesten heilt til topps. Ikkje nok med det. Svære steinar var velta oppe i det brattaste partiet og laga djupe spor nedover i terrenget fleire plassar. Og på toppen var det strødd med appelsinskal... Det er utruleg kva moro enkelte finn over daue ting! Ok, ein bør jo helst slutte å irritere seg over slikt... men det er tross alt arbeid med å sette opp vardar! Elles var det ein grei morgontur. Overskya, men bra temperatur og vinstille. Litt trekk på toppen. På turane no går eg i minimalt med klede. Held akkurat varmen med høg intensitet. Det går utruleg mykje lettare enn i vinter då eg måtte til med alt slags utstyr og klede. Så eg sprang ned igjen heile kammen og var nede att på eit blunk... Eg køyrde så til Rivedal og gjekk opp på Stølsfjellet òg. Traff Anne og søstera og Jostein oppe i det bratte skaret. Og på veg ned igjen, nesten på same plassen, traff eg Sigmund med frue. Eg slo sjølvsagt av ein prat med dei alle. Om søndagen treff ein alltid litt kjentfolk på fjellet. Elles i veka er det minmalt... God trening og to fjell var då i boks på søndagsmorgonen...:-)

Ingen kommentarer: