mandag 18. mai 2009

Steinjobb

Mobilbilder frå Stølsfjellet i ettermiddag For å komme seg opp i skåra på nordsida av Stølsfjellet, må ein over ei steinur under fjellet. Eg tok difor og omplasserte ein heil del stein der i ettermiddag. For å gjere det meir framkomeleg. Eg har glidd ned i ura her nokre gonger. Og det er ikkje risikofritt. Det er lett å vrikke ein ankel, eller endå verre, å knekke ein fot. No er det alt mykje betre. Så kan eg ta litt finpuss seinare. Trur nok det er god trening i å jobbe med stein for ein som nesten berre driv med kondisjonstrim. Eg sveitta iallefall så det rann i strie straumar under denne jobben. Greitt nok at eg hadde vore opp på fjellet og sprunge ned igjen, men jammen var det eit slit med steinen. Men etter kva eg veit er det lettare å ta tyngste taka når ein er godt varm i muskulaturen frå før... Kanskje eg skal ta å flytte meir stein her oppe... Som vekttrening...:-) Elles var eg litt i stuss kva klede eg skulle dra på meg i stad. Såg regnet dreiv inn over Alden og Atløyna, så eg valde goretex. Det viste seg likevel å vere overdrive. Kunne like godt ha sprunge i shorts og t-skjorte. Stilt, overskya og bra temperatur. Fin 18.mai tur var det iallefall...:-)

Ingen kommentarer: