fredag 8. mai 2009

Haust eller vår?

Frå turen på Eitrenipa i kveld Det vart tøft, det vart vått, det vart kaldt på Eitrenipa i kveld. Det var opplett nesten heile vegen opp, men slo til med eit forrykande uvèr oppe i det bratte og lengste skaret mot toppen. Kraftig vind, skodde og regn som gjekk over til sludd og snø. Nevane vart valne som dei knapt har vore før i vinter. Men heldigvis hadde eg Arcteryx goretex jakka og buksa på meg. Og byteklede i sekken. Veret snur fort i fjellet. Om det er vinter eller vår. Men i dag minte det nærmast om sein haust på Eitrenipa. Vel, ikkje berre der. Det er jammen hustrig her ved kysten òg. Elles er det vel kanskje ikkje så mykje å seie. Det vart ein tur rett opp og ned det snaraste eg vann. For å halde varmen. Men fekk knipsa nokre få bilder, før eg måtte pakke inn kameraet i plast djupt nede i sekken. Litt seigt var det oppe i skaret når uvèret sette inn. I tillegg gjekk ròtesnøen meg til midt på leggen. Terrenget var elles søkk gjennomblautt og rimeleg tungt å ta seg fram i... Nei, no må vi ha vår og varme. Og neste veke ser heldigvis lovande ut...

Ingen kommentarer: