lørdag 9. mai 2009

Berre eg ser Dalsfjorden

Berre eg ser Dalsfjorden... Frå Stølsfjellet og Dokka i dag... Tok ein tur på Stølsfjellet i Rivedal i dag tidleg. Merkverdig dau i kroppen og tung i beina. Og litt småkvalm. Var eit eller anna som ikkje var heilt bra. Trass i at eg har teke det med ro i to dagar denne veka, er det vel eit lite varsko om ikkje å presse altfor mykje heller. Turen i går kveld var jo hard nok i seg sjølv. Og gjennomblaute myrar og væte i underlaget sug jo bra med krefter or føtene òg... No var det sjølvsagt ikkje noko problem med å komme seg opp, sjølv om eg mangla siste giret. Jammen bles det godt på toppen. Godt då med vindtett hue og hette. Skylaget var litt skiftande, og sola dukka faktisk opp til tider. Fint og vekslande. Eg fekk knipsa nokre bilder. Eg småjogga siste biten ned til bilen igjen frå Nigardsstølen. Og etter ei banan og drikke, køyrde eg vidare til Holmedal. Eg vog litt fram og tilbake på om eg skulle ta med meg Dokka òg, som eg var tenkt til i utgangspunktet. Eg kjende meg allereie litt betre, så eg tok av i krysset i Holmedal og køyrde opp til Vassverket. Det var ingen bilar på parkeringsplassen. Eg skifta ei sveitt trøye og tok oppover. Svinga av ved "Jentevegen" og gjekk kammen oppover. Her er ganske bratt. Men eg kjende meg betre no både i føter og mage. Det gjekk difor greitt. Vinden kom i sterke kast, men det var ikkje problem med å halde seg på føtene. Skyene gjekk i rasande fart over himmelen. Og sola dukka fram med enkelte kjappe glimt. Men oppe mot toppen fekk eg på meg ei solid hagl- og regnbyge. Eg kraup i skjul av varden nokre minuttar, før det letta bra opp igjen. Det var isande kaldt i sterk vind og væte. Skodda kom og gjekk. Eg fekk likevel knipsa nokre bilete her oppe òg. Deretter sprang eg heile kammen ned igjen til bilen og køyrde rett heim igjen til ein varm dusj. Det var nok sveitte og kulde for i dag. Eg fekk late kroppen få litt fred...
Fra Stølsfjellet_Dokka 090509

Ingen kommentarer: