mandag 16. mars 2009

Vårkjensla tok overhand

Mobilen på varden: Himmelen var som av gull nord for Alden i kveld òg... Veit ikkje heilt kva eg tenkte på då eg tok på meg dei låge Lowa Jannu skorna på Hjartåsen i ettermiddag. Det var jo heilt bak mål. Men det var vel for at eg kunne springe litt lettare enn med fjellsko. For i tillegg til sommarsko tok eg berre ei joggejakke utanpå Brynje trøya. Akkurat det siste var det ingen problem med, men på føtene vart eg kliss allereie på vegen opp... Det var jo søkkvått underlag, noko eg sjølvsagt også visste... Ja, ja det går litt fort i svingane av og til. Spesielt når eg skal på fjellet etter arbeid:-) Elles vart det ein nydeleg kveld igjen. Og sola har visst for vane å dukke opp nord om Alden kvar gong eg toppar ut der nede. Faktisk nesten som eg ventar det no! Då er det for fint til ikkje å knipse litt. Men i dag hadde eg berre mobilen for hand... Herleg å få bevege seg etter arbeid...

Ingen kommentarer: