søndag 1. mars 2009

Friskt oppe på fjellet

MMS frå Høgeheia kl 09 i dag tidleg I dag var ein av dei dagane då det blas utruleg mykje meir oppe i fjellet enn nede ved fjorden. Den låg nesten dammande stille då eg køyrde i Hollevika kl 08. Men allereie oppe i skaret bles det godt. Og på ranen som ligg rett nord av Granesundet, kom vinden voldsomt frå sør-søraust. Det var difor tungt å ta seg opp den lange og litt bratte bakken i den sterke motavinden. Ekstra god morgontrim med andre ord:-) Vinden er eg så vand med at det går heilt greitt. Så gale at du må halde deg fast i det du finn for ikkje bli blåst av garde, er det heldigvis sjeldan det er. Og det var langt i frå det i dag. Faren er likevel å bli blåst overende på alle hamrane og steinane i kasta som brått kjem. For her er lite vegetasjon som tek av hvis du dett.... (Hjelm har eg ikkje lyst å begynne og gå med...:-)) Elles var eg særs heldig med nedbøren. Det heldt seg opplett heile vegen opp og ned igjen. For å få litt ekstra intensitet spring eg i Hollevika. Det var bra, for regnet begynte akkurat då eg runda Staveneset i bilen. Bløyte aldeles... Då kan vi fyre i ovnen og gjere oss klar til 5-mila. Så kjem Marie igjen frå Spania... Og sidan er det feiring av Tora sin 1-årsdag... Slag i slag, men eg er klar...:-)

Ingen kommentarer: