lørdag 21. mars 2009

Blindeføre

Eitrenipa i dag kl 8.45. Kringla t.v. og Heileberget t.h. Eg har hatt eit eggande behov for årets første tur på Blægja. Diverre vart det ikkje i dag heller. Overskya og skodde appellerte ikkje vermessig for den turen så tidleg på året. Kanskje neste helg? Det vart difor til at eg tok ein tidleg morgontur på trimposten på Eitrenipa igjen. Starta å gå kl 07 frå Markavatnet! Er jo begynt å bli ein standardtur dette òg...:-) Så eg følgde stort sett spora frå torsdag. Men snøen var ganske roten blitt på to dagar. Heldigvis heldt stort sett spora. Det flate lyset gjorde konturane i snøen uleselege. Veldig blindeføre... Eg gjekk inn vatnet i dag òg. Men no er det heilt i grenseland av at eg torer dette lenger. Trakka stort sett i sørpe heile vegen inn til austenden på det vestlege vatnet. Sjølve oppstigninga gjekk greitt. Eg følgde spora frå før, og dei var ganske faste. Så det gjekk lett(!)... Oppe i det smale og hallande fjellet, var den blaute snøen frå torsdag no frosen på. Ligg obs måtte eg vere. Glir ein her er det takk og farvel! Beingrinda finn interesserte igjen nede under fjellet! På toppen var det ikkje same stemninga som på torsdag nei. Litt vind, og utsikta var no so som so. Skodde i Blægja, og blytunge skyer på veg både i sør, vest og nord. Eg knipsa difor berre nokre få bilder, var bort på sørvaden og gjorde det same, og tok skaret ned igjen. Eg gjekk ikkje ut att vatnet, men sørsida. Det var ganske tungt, då snøen ikkje bar. Men eg kom meg ut og ned igjen utan problem.... Og i Markavatnet var klokka ikkje meir enn 10.15 då eg sette meg i bilen... Det hadde jammen gått unna! God trening i dag òg:-)
Fra Eitrenipa 210309

Ingen kommentarer: